هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دهنوی: بعید است دربی جذابی تماشا کنیم | دربی بدون حضور تماشاگران یک بازی تمرینی است

  • کد خبر: ۱۴۰۷۴۷
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
دهنوی: بعید است دربی جذابی تماشا کنیم | دربی بدون حضور تماشاگران یک بازی تمرینی است
پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به مدت یک ماه از شرایط بازی دور بوده‌اند و دربی نیز بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، بعید است دربی جذابی تماشا کنیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، قاسم دهنوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت پرسپولیس پیش از دربی ۹۹ اظهار کرد: پرسپولیس پیش از جام جهانی به‌دلیل وضع کنونی ایران، از لحاظ روحی و روانی شرایط سختی داشت. در این مدت نیز جسته‌گریخته تمرین و بازی دوستانه داشته‌اند، اما هر دو تیم از شرایط بازی دورند. چشمم آب نمی‌خورد که دیدار جذابی تماشا کنیم. در یک ماه اخیر بازی‌هایی دیدیم که در سطح خوبی قرار داشت و همچنان تمام فوتبالی‌ها معطوف جام جهانی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه دربی شرایط و حساسیت‌های خاص خودش را دارد، امیدوارم پرسپولیس بازی خوب و درخور شخصیت خودش ارائه دهد تا بتواند جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند. بازی‌های دربی همیشه سنگین است،‌ کاش مسئولان درایت می‌کردند و این دیدار را با حضور تماشاگران برگزار می‌کردند. اگر شرایط حضور تماشاگران فراهم نبود، این دیدار را به زمان دیگری موکول می‌کردند تا بازی شکل جذابی به خودش بگیرد. دربی بدون تماشاگران هیچ جذابیتی ندارد و بدون حضور هواداران به یک بازی تمرینی تبدیل می‌شود.

پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: متأسفانه بیشتر بازی‌های مهم در لیگ برتر بدون حضور هواداران برگزار می‌شود. این موضوع شکل خوبی ندارد و اگر فوتبال ایران می‌خواهد نام و آوازه‌اش در دنیا بپیچد، این اتفاق برایش جالب نیست.

قاسم دهنوی به اتفاقات و حواشی اخیر تیم پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی که اخیرا برای تیم پرسپولیس رخ داده و لوکادیا از تیم خارج شده است، حرفه‌ای نیست. فوتبال ایران دوباره برای پیگیری شکایت خود از فیفا دچار تزلزل خواهد شد. فدراسیون فوتبال می‌تواند کمک کند و تیم‌ها را به ثبات و همدلی لازم برساند تا اتفاقات اخیری که رخ داده است، به‌گونه‌ای پوشیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->